Kattints ide és nézd meg a 12. CAPTAINS ADRIA KUPA archívumát!

A verseny összesített eredménytáblázata

  Hajó Rajtszám Csapat Skipper
1 LENTO  12  SEA YOU SAILING TEAM  Sáfián László
2 MILA  4  ADMIRAL SAILING TEAM  Vermesy Sándor
3 KEYLAM  2  SUTTOGÓ SAILING TEAM  Horváth Tamás
4 ADAGGIO  17  SAILANA YACHT SAILING TEAM  Komenda Norbert
4 ANA  8  BORBALA TEAM  Lantos Ernő
4 CALANDO  14  GEOBYTE SAILING TEAM  Lintner Attila
4 GERONIMO  5  ROZÁLIA TEAM  Kiss János
4 LARGO  11  KALÓZOK  Szentpály M. / Limoneti B. T.
4 LILY  7  KARCHER – ZVE SAILING TEAM  Horváth Zoltán
4 MAJA  6  SAILINGPASS  Szabó Rolland
4 MANA  1  VÁMPÍR SAILING TEAM  dr. Pető Béla
4 MISTRAL  3  SPECIFIC  dr. Potsubay Péter
4 MODERATO  10  JÉ’KRÉM 17  Hercsel Erik
4 OLIB  9  BALECZK  Tamás Áron
4 PRESTO  16  PANNON TENGERÉSZEK  Beliczay Péter
4 VIRTUOZO  18  KWINDOO – SAS TEAM  Nagy Zoltán
4 VIVO 15  TENGERI FARKASOK SAILING TEAM  dr. Farkas Tamás
 

Verseny eredménylista

A harmadik futam eredménytáblázata

CSAPATOK

Hajó Skipper Csapatnév
Adagio Komenda Norbert SAILANA YACHT SAILING TEAM
Calando Lintner Attila GEOBYTE Sailing Team
Largo Szentpály Miklós / Limoneti B. Tamás KALÓZOK
Lento Sáfián László SEA YOU SAILING TEAM
Moderato Hercsel Erik JÉ’KRÉM 17
Presto Beliczay Péter PANNON TENGERÉSZEK
Virtuoso Nagy Zoltán KWINDOO-SAS SAILING TEAM
Vivo Dr. Farkas Tamás TENGERI FARKASOK SAILING TEAM
Dufour 455 GL
 
Hajó Skipper Csapatnév
Ana Lantos Ernő BORBÁLA TEAM
Geronimo Kiss János ROZÁLIA TEAM
Keylam Horváth Tamás SUTTOGÓ SAILING TEAM
Lily Horváth Zoltán KÄRCHER-ZVE Sailing Team
Maja Szabó Rolland SAILINGPASS
Mana Dr. Pető Béla VÁMPÍR SAILING TEAM
Mila Vermessy Sándor ADMIRAL SAILING TEAM
Mistral Dr. Potsubay Péter SPECIFIC
Olib Tamás Áron BALECZK
Dufour 410 GL

A DÍJÁTADÓ KÉPEI:

( kattints a képre az album megnyitásához )  

A NAGY KÖNYV ALÁÍRÁSÁNAK KÉPEI:

( kattints a képre az album megnyitásához )  

HARMADIK, A NAGY FUTAM KÉPEI:

( kattints a képre az album megnyitásához )  

MÁSODIK FUTAM KÉPEI:

( kattints a képre az album megnyitásához )  

ELSŐ FUTAM KÉPEI:

( kattints a képre az album megnyitásához )  

Dufour 455/445 Grand Large

Dufour-455 Adria Kupa Verseny közben
Adria Kupa versenyen
1998590198100406_dufour455_640
Kajütök száma Merülés Hossz Fővitorla Orrvitorla Víztartály Üzemanyagtartály
8+2 4 2 m 13,5 m 36,1 m² 43,7 m² 530 l 250 l

Dufour 410 Grand Large

LE 13/03/2013 - LE NOUVEAU DUFOUR 410 PAR LE CHANTIER DUFOUR YACHTS MENTION OBLIGATOIRE POUR TOUTE UTILISATION : © JEAN-MARIE LIOT/DUFOUR YACHTS Dufour 410 GL - sailing
Dufour 410 GL - sailing 2
Dufour 410 GL Enterieur
Kajütök száma Merülés Hossz Fővitorla Orrvitorla Víztartály Üzemanyagtartály
6+2 3 2,1 m 12,35 m 44 m² 36 m² 360 l 200 l
 

CAPTAINS ADRIA KUPA 2017

11.CAPTAINS ADRIA KUPA 2017

(navigációs túravitorlás verseny)

– verseny kiírás, kivonat –

      A  11. CAPTAINS  ADRIA KUPA 2017 navigációs, túravitorlás versenyt a verseny Szervezőbizottsága szervezi, melynek horvátországi versenyszervező házigazdája: YACHT CLUB Zadar.    
  1. A verseny időpontja: április 2-7.
 
  1. A versenyen részt vehet minden 18. életévét betöltött, érvényes útlevéllel vagy személyi igazolvánnyal rendelkező személy, aki tud úszni és elfogadja a versenykiírás szabályait.
 
  1. Hajóosztályok: Dufour  445/455 Grand Large   (4 kajüt +  szalon,8+1+1 fő)
  Dufour 410 Grand Large (3 kajüt + szalon, 6+1 fő)    
  1. A versenyhajókat skipperek (vagy kapitányok) bérelhetik-foglalják, jelentkezési sorrendben a hajó tulajdonosától-charter cégtől egy hetes charter bérlésként, melynek közvetítésében a SKIPPERCHALLENGE doo segítséget nyújt.
  A versenyen résztvevő hajók nevezési díjai és az egyéni nevezési díjak  a hajók
  1. április 1 – 8. közötti charter és verseny időszakra vonatkoznak.
  Minden skippernek (kapitánynak), azaz hajóbérlőnek, tengeri hajóvezetői vizsgával (és VHF kezelői vizsgával)  kell rendelkeznie. A versenybizottság ajánlása: minden csapatnak legalább 2 tengeri hajóvezetői jogosítvánnyal rendelkező csapattaggal kellene versenyeznie.  
  1. A versenyen való részvételi jelentkezés (hajófoglalás, hajó kiválasztással együtt) – időrendi sorrendben történik.
 
  1. A versenyprogram a versenykiírás szerves része.
 
  1. A versenypálya külön figyelmet érdemlő szakaszai a rajt, a cél, az ellenőrző pontok valamint a kötelező haladási irányok(hajózási haladási irány). A versenypálya szakaszai, az ellenőrző pontok  és kötelező hajózási irány a versenyfutam napján, a kormányosok (skipperek/kapitányok) értekezletén kerülnek ismertetésre. A versenypályán az ellenőrző pontok virtuális bóják – teresztikus objektumok  is lehetnek. A virtuális bóják elhelyezkedését a versenybizottság  navigációs  koordináta rendszer segítségével határozza meg és a kormányosok (skipperek/kapitányok)  értekezletén a versenypálya kitűzésével azt a versenyzőkkel közli.
             
  1. Verseny pálya:   Šolta/Maslinica  aquatorium – Korčula – Dubrovnik – Rogoznica
 
  1. Egy verseny futam több versenyszakaszból állhat. Az időjárási viszonyok valamint a biztonságos hajózás miatt a zsűrinek jogában áll a versenypályát rövidíteni avagy a versenypályát  megváltoztatni. A verseny alatt a Szervezőbizottság több éjszakai futamot is indít. A versenyfutam győztese az a csapat, aki a  futam végén felállított célvonalon szabályosan,  elsőként vitorlázik át.
    Amennyiben a  két (2) hajóosztály versenyhajói (a futamokon elért legkisebb pontszámok rendszere alapján) pontszám azonosság miatt holtversenybe kerülnének egymással, úgy a  rangsorban,  a leghosszabb futam Dubrovnik-Rogoznica futam pontszámai elsőbbséget élveznek (azon belül is lehetnek szakaszok és minden szakasz pontozható is), további helyezési holtverseny esetén  a hajó hosszúságára nézve a „kisebb hajótípus osztályba” tartozó hajó kerül előbbre. Amennyiben így is pontszám azonosságra kerülne sor, a rangsorban jobb helyezést az a  hajó éri el, amelyiknek a futamon belüli versenyszakaszai az eredményesebbek.   A vitorlásverseny 3 navigációs futamból áll. A leghosszabb futam (Dubrovnik-Rogoznica) akár 3 szakaszból is állhat, mindegyik  szakasz  külön-külön helyezésként értékelhető. Esetleges összesített „holtverseny” kialakulása esetén  a szakaszokban elért helyezések az irányadóak. A leghosszabb futam szakaszainak  nehézségi sorrendjét a verseny főbírója határozza meg, még a Dubrovnik-Rogoznicai futam  megkezdése előtt és ezt a versenyzőkkel a  futam előtti skipper/kapitányi értekezleten közli.   A versenybizottság a versenyfutam részleteit a futam megkezdése előtt, skipper/kapitányi értekezleten ismerteti. A versenycsapatok, amennyiben 3-nál több verseny futam és legalább 1 pályaverseny van megszervezve, „kiejthetnek” egy versenyfutamot vagy a pályaversenyt (csak amennyiben a verseny alatt pályaverseny is lesz szervezve). A versenycsapat nem   „ejtheti ki” a leghosszabb futamot (Dubrovnik-Rogoznica) és azt a futamot amelyen a   versenyző tiltott motorhasználat vagy súlyos sportszerűtlen viselkedés  miatt (ahol esetleg   anyagi kárt is okoz) került kizárásra. A verseny összesített eredményének kiszámításánál a csoportversenyen megszerzett „kiejtett” futam pontszámát is beszámítjuk. A 11. CAPTAINS – ADRIA KUPA hivatalos összesített sorrendje  1,2,3. helyezés, az összes többi csapat a 4. helyezést éri el. A  11.CAPTAINS – ADRIA KUPÁN a versenyhajókon  GPS kísérő rendszer,   készülék (VIP-net követő rendszer és Flash Back system) van  beépítve. A Versenybizottság (zsűri) vitás esetekben a GPS „Flash Back” kísérő rendszer által  mért adatokat veszi perdöntőnek, mert a rendszer lejegyzi a megtett hajózási útvonalat, a versenyhajó sebességét, mikor-mennyi áramfogyasztás történt a hajón, milyen egyenletesen vagy egyenetlenül történik a hajó mozgása a versenypályán stb. A GPS ek  „letakarása” vagy munkájuknak szándékos megakadályozása – korlátozása a futamban elért pontszámvesztéshez vezethet, e téren a kapitány-skipper felelőssége a verseny főbírójával történő technikai kommunikáció és a GPS rendszer működésének fenntartása.                
  1. DÍJAK
  A szervezőbizottság minden hajóosztály első három helyezettjét, valamint az összesített első három helyezett versenycsapatot  díjazza. A díjakat a Szervezőbizottság biztosítja. Különdíjakat a szponzorok a szervezőbizottsággal egyeztetve biztosítják. A verseny kiemelt díja: az első három helyezett csapat extra kézműves-művészi, Murano-i egyedi üveg vitorlás szkulptura. A kiemelt díjat a SKIPPERCHALLENGE doo Šibenik biztosítja.  
  1. A verseny alatt csak a charter cégek által biztosított vitorlás hajókon levő vitorlák (azok is kizárólagosan rendeltetésszerűen) használhatóak. A versenyhajókon nagy- és orrvitorla, valamint egységes genakker / blister  található. A genakkereket /blistereket a charter hajók bérleti díjai tartalmazzák.
 
  1. Szponzorok-reklám:
A vitorlásversenynek több szponzora, támogatója is lehet. A szponzorokkal történő megállapodás  a Szervezőbizottság kizárólagos joga. A résztvevők a verseny teljes ideje alatt a vitorlás hajókon (hajótest, cockpit, achterstag stb.) és azok segédeszközein csak a Szervezőbizottság által engedélyezett reklámfeliratokat és egyéb reklámanyagokat helyezhetik  el. A verseny közös rendezvényein (díjátadás, kollektív fotózás stb.) a versenyzőknek  a Szervezőbizottság által biztosított pólókban kell megjelenniük, más helyzetekben a saját egyen-öltözéküket  használhatják.   Minden versenycsapatnak lehet saját szponzora, mentora. Előre bejelentett csapat szponzor, mentor reklámozása  külön szerződés megkötésével és a reklámfelületek használati díjának (450,- EUR/hajó) kifizetésével lehetséges. A reklámfelületekről szóló külön szerződést a verseny Szervezőbizottságával a versenycsapat kapitánya köti meg.   A  11. CAPTAINS  ADRIA  KUPA – 2017  kiemelt szponzorai:   – TORETE d.o.o. Zadar – ANDAPRESENT – FUTURE FM – Heidrich pincészet Tokaj – SKIPPERCHALLENGE doo – FAIR PLAY  díj: a  Tengeri Lovagok Társasága biztosítja

– KÄRCHER Magyarország

 
  1. A versenyzők a vitorlásversenyen saját felelősségükre vesznek részt. A Szervezőbizottság semmilyen felelősséget nem vállal, ha a versenyzők kárt, vagy balesetet idéznek elő a verseny előtt, alatt és után, mint hajójukkal, mint más hajókkal, vagy hajótartozékokkal, illetve harmadik személlyel szemben.
  11.CAPTAINS ADRIA KUPA-2017 Hovanec Zoltán Szervezőbizottság – elnök mobil: 06 / 70 424 9 111     www.adriakupa.hu; www.captainskupa.hu                                                                             1211 Budapest, Weiss Manfréd út 2. E-mail: captains@captains.hu vagy info@captains.hu

Képek

0.Nap

X. Aranysekli Adria Kupa 0.nap

1.Futam X. Aranysekli Adria Kupa 1.Futam

2.Éjszakai futam X. Aranysekli Adria Kupa Éjszakai Futam

3.Futam X. Aranysekli Adria Kupa 3. futam

4.Futam X. Aranysekli Adria Kupa 4. futam

5.Futam X Aranysekli Adria Kupa 5. futam

Hajóosztályok

Elan 350

Elan350_0 Verseny, izgalmas pillanat
Adria Kupa verseny közben
boatplan-02-large
Kajütök száma Merülés Hossz Fővitorla Orrvitorla Víztartály Üzemanyagtartály
6+2 3 2,2 m 10,6 m 35,91 m² 29,68 m² 175 l 75 l
 

Dufour 455/445 Grand Large

Dufour-455 Adria Kupa Verseny közben
Adria Kupa versenyen
1998590198100406_dufour455_640
Kajütök száma Merülés Hossz Fővitorla Orrvitorla Víztartály Üzemanyagtartály
8+2 4 2 m 13,5 m 36,1 m² 43,7 m² 530 l 250 l

Elan 384 Impression

 Elan 384 Impression timthumb
704-1b
 248_2
Kajütök száma Merülés Hossz Fővitorla Orrvitorla Víztartály Üzemanyagtartály
6+2 3 1,8 m  11,55 m 23,55 m² 29,68 m² 175 l 75 l
 

Verseny eredménytáblázata

  Összeredmény

Összesített eredmények

Hajó Rajtszám Csapat Skipper
1  PIA  23  LADIES TEAM  Dr. Giber Valéria
2  FURIOSO  24  TENGERI FARKASOK SAILING TEAM  Dr. Farkas Tamás
3  NOVEMBER  5  BYC-RAFFICA CREW  Király Zsolt
4  BARBAR  20  BALECZK  Tamás Áron
4  CALANDO  17  GEOBYTE SAILING TEAM  Lintner Attila
4  KATARINA  18  PREVITAL ZVE SAILING TEAM  Horváth Zoltán
4  LARGO  11  FELÁLDOZHATÓK  Adamek ferenc
4  LENTO  14  GOOSEWING  Major Róbert
4  LEUKOTHEA  22  KYOCERA SAILING TEAM  Limoneti Benoist Tamás
4  MODERATO  10  PORTHOLE  Gerő András
4  NESI  21  BORBÁLA TEAM  Lantos Ernő
4  OSCAR  6  SCIROCCO  Orosz Krisztián
4  PAPA  7  VÁMPÍR SAILING TEAM  Dr. Pető Béla
4  PRESTO  12  BÓKAY GYERMEKKLINIKA SAILING TEAM  Koller Balázs
4  QUEBEC  2  BLACK HORSE  Horváth Géza
4  ROMEO  1  TEAM SAILING.HU  Beliczay Péter
4  SINJE-SANJE  19  KÉSZ SAILING TEAM  Sáfián László
4  TANGO  9  1 SAILING TEAM  Komenda Norbert
4  UNIFORM  4  ADMIRAL SAILING TEAM  Vermesy Sándor
4  VIRTUOZO  16  SAS SAILING TEAM  Nagy Zoltán
4  VIVO  15  SUTTOGÓ-SAILING TEAM Horváth Tamás
4  WHISKEY  3  ROZÁLIA Kiss János
4  YANKE  8  VOODOO Dr. Potsubay Péter
 

Csapatok

Dufour 445/455 GL

Hajó neve
Skipper
FURIOSO
Dr. Farkas Tamás
VIRTUOSO
Nagy Zoltán
VIVO
Horváth Tamás 
CALANDO
Lintner Attila 
LARGO
Adamek Ferenc
MODERATO
Gerő András
LENTO
Major Róbert
PRESTO
Koller Balázs

Elan 384 Impression

Hajó neve
Skipper
BARBAR
Tamás Áron
PIA
Dr. Giber Valéria
KATARINA
Horváth Zoltán
LEUKOTHEA
Limoneti Benoist Tamás
BISER
Sáfián László
NESI
Lantos Ernő

Elan 350

Hajó neve
Skipper
UNIFORM
Vermesy Sándor
PAPA
Pető Béla
WHISKEY
Kiss János
ROMEO
Beliczay Péter
QUEBEC
Horváth Géza
NOVEMBER
Király Zsolt
OSCAR
Orosz Krisztián
YANKE
Potsubay Péter
TANGO
Komenda Norbert
   

KIKÖTŐK

Žut – ACI Marina

zut-2

Rab – ACI Marina

aci-rab-640x400

Zadar – Marina Tankerkomerc

Zadar

Biograd – Marina Kornati

03
 

Kiírás

CAPTAINS – Aranysekli ADRIA KUPA 2016

(navigációs túravitorlás verseny)

– versenykiírás, kivonat –

    A  X. CAPTAINS Aranysekli ADRIA KUPA 2016 navigációs túravitorlás versenyt a verseny Szervezőbizottsága szervezi, melynek horvátországi  házigazdája a YACHT CLUB Zadar.  
  1. A verseny időpontja: április 2-9.
 
  1. A versenyen részt vehet minden 18. életévét betöltött, érvényes útlevéllel vagy személyi igazolvánnyal rendelkező személy, aki tud úszni és elfogadja a versenykiírás szabályait.
 
  1. Hajóosztályok: Dufour  445/455 Grand Large   (4 kajüt +  szalon,8+1+1 fő)
  Elan 384 Impression (3 kajüt + szalon, 6+1 fő)   Elan 350    (3 kajüt + szalon, 6+1 fő)  
  1. A versenyhajókat skipperek (vagy kapitányok) jelentkezési sorrendben bérelhetik, foglalják a hajó tulajdonosától/charter cégtől egyhetes charter-bérlésként, melynek közvetítésében a SKIPPERCHALLENGE doo segédkezik.
  A versenyen résztvevő hajók nevezési díjai és az egyéni nevezési díjak a
  1. április 2 – 9. közötti charter- és versenyidőszakra vonatkoznak.
  Minden skippernek (kapitánynak), azaz hajóbérlőnek, tengeri hajóvezetői vizsgával (és VHF-kezelői vizsgával) kell rendelkeznie. A versenybizottság ajánlása: minden csapatnak legalább 2 tengeri hajóvezetői jogosítvánnyal rendelkező csapattaggal kellene versenyeznie.  
  1. A versenyen való részvételi jelentkezés (hajófoglalás a hajó kiválasztásával együtt) időrendi sorrendben történik.
 
  1. A versenyprogram a versenykiírás szerves része.
  2. A versenypálya külön figyelmet érdemlő szakaszai a rajt, a cél, valamint az ellenőrző pontok. A versenypálya szakaszai és az ellenőrző pontok a versenyfutam napján, a kormányosok (skipperek/kapitányok) értekezletén lesznek ismertetve. A versenypályán az ellenőrző pontok virtuális bóják – teresztikus objektumok  is lehetnek. A virtuális bóják elhelyezkedését a versenybizottság  navigációs  koordináta-rendszer segítségével határozza meg, és a kormányosok (skipperek/kapitányok)  értekezletén a versenypálya kitűzésével közli azt a versenyzőkkel .
  1. Versenypálya:   Vodice  aquatorium – Žut – Rab – Zadar – Murter – Biograd  (Rogoznica).
  1. Egy versenyfutam több versenyszakaszból állhat. Az időjárási viszonyok, illetve a biztonságos hajózás miatt a zsűrinek jogában áll a versenypályát rövidíteni vagy megváltoztatni. A verseny alatt a Szervezőbizottság egy éjszakai futamot is indít. A versenyfutam győztese az a csapat, aki a  futam végén felállított célvonalon szabályosan, elsőként vitorlázik át.
    Amennyiben a  három (3) hajóosztály versenyhajói (a futamokon elért legkisebb pontszámok rendszere alapján) pontszámazonosság miatt holtversenybe kerülnének egymással, úgy a  rangsor felállításakor az éjszakai futam pontszámai elsőbbséget élveznek (amin belül is lehetnek szakaszok, és minden szakasz pontozható). További helyezési holtverseny esetén  a hajó hosszúságára nézve a „kisebb hajótípus osztályba” tartozó hajó kerül előbbre. Amennyiben így is pontszámazonosságra kerülne sor, a rangsorban a jobb helyezést az a  hajó éri el, amelyiknek a futamon belüli versenyszakaszai az eredményesebbek.   A vitorlásverseny 4 navigációs futamból +1 technikai szigetkerülő-pályaversenyből (vagy max. 3 pályaversenyből) áll. Az éjszakai futam 3 szakaszból tevődik össze, mindegyik  szakasz külön-külön helyezésként értékelendő. Esetleges összesített „holtverseny” kialakulása esetén  a szakaszokban elért helyezések az irányadók. Az éjszakai futam szakaszainak  nehézségi sorrendjét a verseny főbírója határozza meg még az éjszakai futam  megkezdése előtt, és ezt a versenyzőkkel az éjszakai futam előtti skipper/kapitányi értekezleten közli.   A versenybizottság a versenyfutam részleteit a futam megkezdése előtt a skipper/kapitányi értekezleten ismerteti. A versenycsapatok, amennyiben 3-nál több versenyfutam és legalább 1 pályaverseny van szervezve, „kiejthetnek” egy versenyfutamot vagy a pályaversenyt (amennyiben a verseny alatt pályaverseny is lesz szervezve). A versenycsapat nem „ejtheti ki” az éjszakai futamot és azt a futamot, amelyen a versenyző tiltott motorhasználat vagy súlyos sportszerűtlen viselkedés  miatt (ahol esetleg anyagi kárt is okoz) került kizárásra. A verseny összesített eredményének kiszámításánál a csoportversenyen megszerzett „kiejtett” futam pontszámát is beszámítjuk. A X. CAPTAINS – Aranysekli ADRIA KUPA hivatalos összesített sorrendje  1., 2., 3. helyezés, az összes többi csapat a 4. helyezést éri el. A  X. CAPTAINS – Aranysekli ADRIA KUPÁN a versenyhajókon  GPS kísérő rendszer (VIP-net követő rendszer és Flash Back System) van  beépítve. A Versenybizottság (zsűri) vitás esetekben a GPS „Flash Back” kísérő rendszer által mért adatokat veszi perdöntőnek, mert a rendszer lejegyzi a megtett hajózási útvonalat, a versenyhajó sebességét, hogy mikor mennyi áramfogyasztás történt a hajón, milyen egyenletesen vagy egyenetlenül történik a hajó mozgása a versenypályán stb. A GPS-ek  „letakarása” vagy munkájuknak szándékos megakadályozása, korlátozása a futamban elért pontszámvesztéshez vezethet. E téren a kapitány/skipper felelőssége a verseny főbírójával történő technikai kommunikáció és a GPS-rendszer működésének fenntartása.    
  1. DÍJAK
  A szervezőbizottság minden hajóosztály első három helyezettjét, valamint az összesített első három helyezett versenycsapatot díjazza. A díjakat a szervezőbizottság biztosítja. Különdíjakat a szponzorok a szervezőbizottsággal egyeztetve biztosítanak.  
  1. A verseny alatt csak a charter-cégek által biztosított vitorlás hajókon levő vitorlák (azok is kizárólagosan rendeltetésszerűen) használhatók. A versenyhajókon nagy- és orrvitorla, valamint egységes genakker / blister  található. A genakkereket / blistereket a charter-hajók bérleti díjai tartalmazzák.
 
  1. Szponzorok, reklám:
A vitorlásversenynek több szponzora, támogatója is lehet. A szponzorokkal történő megállapodás  a Szervezőbizottság kizárólagos joga. A résztvevők a verseny teljes ideje alatt a vitorlás hajókon (hajótest, cockpit, achterstag stb.) és azok segédeszközein csak a Szervezőbizottság által engedélyezett reklámfeliratokat és egyéb reklámanyagokat helyezhetik  el. A verseny közös rendezvényein (díjátadás, kollektív fotózás stb.) a versenyzőknek a Szervezőbizottság által biztosított pólókban kell megjelenniük, más helyzetekben a saját egyenöltözéküket  használhatják.   Minden versenycsapatnak lehet saját szponzora, mentora. Előre bejelentett csapatszponzor, mentor reklámozása  külön szerződés megkötésével és a reklámfelületek használati díjának (450,- EUR/hajó) kifizetésével lehetséges. A reklámfelületekről szóló külön szerződést a verseny Szervezőbizottságával a versenycsapat kapitánya köti meg.   A  X. CAPTAINS Aranysekli  ADRIA  KUPA – 2016  kiemelt szponzorai:   – TORETE d.o.o. Zadar – ANDAPRESENT – FUTURE FM – Heidrich pincészet Tokaj – FAIR PLAY  díj: a  Tengeri Lovagok Társasága biztosítja  
  1. A versenyzők a vitorlásversenyen saját felelősségükre vesznek részt. A Szervezőbizottság semmilyen felelősséget nem vállal, ha a versenyzők  balesetet idéznek elő a verseny előtt, alatt vagy után, illetve kárt okoznak hajójukban, más hajókban vagy hajótartozékokban, illetve más személlyel szemben.
CAPTAINS Aranysekli ADRIA KUPA-2016
Toman László Szervezőbizottság – főtitkár Hovanec Zoltán Szervezőbizottság – elnök mobil: 06 / 70 424 9 111
  www.aranysekli.eu 1211 Budapest, Weiss Manfréd út 2. E-mail: captains@captains.hu vagy info@captains.hu Aranysekli logó

FUTAMOK

Lent megtalálja az összes futam visszajátszását. Az ablakokban kattintson a “start” gombra, és máris indul a felvétel!

I.FUTAM

 

II.FUTAM (Éjszakai)

 

III.FUTAM

 

IV.FUTAM

 

V.FUTAM

 

Rólunk mondták:

porthole_400
Utolsó nap 4. Nap Folytatás X.Aranysekli Indul Ladies Team Éjszakai verseny
 
sailinglogo
Utolsó futam 3-4. Futam Éjszakai futam 1. Futam Szabadedzés Kapitányi értekezlet 10. Sekli aranyból 2-án kezdődik
 
aqua_logo_uj
A győztes Ladies Team

Szervezőbizottság tagjai:

Hovanec Zoltán alapító / elnök Toman László főtitkár & Bacsó Tibor – tag Botos Ferenc – tag Cserveni Tamás – tag Fekete István – tag Dr.Fekete Zoltán Henzsel András – tag Szabó Margaréta- tag Veréb Mátyás – tag Dr.Zsigmond Gábor – tag Verseny főbíró: Dragan Penjalov